Golden India

Klassiek, Indiaas |
8,4 (98 reviews)
92% aanbevolen

4-gangen chef's menu € 42,- € 22,-

Golden India

Klassiek, Indiaas |
8,4 (98 reviews)
92% aanbevolen

4-gangen chef's menu € 42,- € 22,-

Gratis annuleren

Je kunt bij dit restaurant gratis annuleren. Reserveer nu, dan ben je alvast verzekerd van je tafel.

Menu
4-gangen chef's menu
€ 42,- € 22,-

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Douglas Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 22,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 42,-. Zie ook de voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 98 mensen zeggen over Golden India

8.4 Gebaseerd op 98 reviews. 92% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Kadootje van Univé "
6.3 Keuken 6 | Service 7 | Sfeer 6

Als kadootje van Univé n dinercheque gehad. Ik heb deze gebruikt voor n 4gangen menu. Het restaurant ziet er aangekleed uit en bediening is uiterst vriendelijk. Het voorgerecht was n soort van linzensoep en smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht bestond uit kip in een lekkere curry, spinazie, aubergine, frisse sal...

Lees hele review

Als kadootje van Univé n dinercheque gehad. Ik heb deze gebruikt voor n 4gangen menu. Het restaurant ziet er aangekleed uit en bediening is uiterst vriendelijk. Het voorgerecht was n soort van linzensoep en smaakte voortreffelijk. Het hoofdgerecht bestond uit kip in een lekkere curry, spinazie, aubergine, frisse salade, aantal sausjes en brood. Helaas wordt het niet geserveerd in typisch Indiase servies, maar in wit porseleinen servies. Na het hoofddiner werd ik ziek, maar hebben het toetje los meegekregen naar huis om het thuis op eten. Dit waren soort van harde meelballen in n zoet sausje. De volgende dag bedachten we ineens, dat we n gang hebben gemist. Achteraf ervaarde we dat we best veel betaald hebben, terwijl we een dineerbon hadden. Ook hebben we de beleving gemist van een typisch Indiaas restaurant.

wilma op 23 juli 2024
Geverifiëerd

"Goed eten, vriendelijke bediening"
8.7 Keuken 10 | Service 9 | Sfeer 7

Goed eten, vriendelijke bediening

Florence Derksen op 10 mei 2024
Geverifiëerd

"Redelijk eten in een leeg restaurant"
5.7 Keuken 5 | Service 8 | Sfeer 4

Onze review sluit aan bij een aantal andere reviews. Het eten was redelijk. Het zou een 4 gangen verrassingsmenu moeten zijn (wij hadden een kortingscoupon), maar door een zeer creatieve uitleg van de eigenaar=bediening=kok bleven er maar 3 gangen over. De sfeer in het lege restaurant nodigde niet uit tot lang natafelen. Kortom, het was voor ons een éénmalig genoegen.

Lida S. op 26 april 2024
Geverifiëerd

"Eten bij Golden India."
8.7 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 6

Heerlijk gegeten en een bijzonder aardige bediening.
Een aanrader!!!

Peter G. op 19 april 2024
Geverifiëerd

"Super gegeten en wat een buitengewoon goede bediening "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk, heerlijk en heerlijk. En wat een buitengewoon goede service en bediening

W Braafhart op 07 april 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurants in Rhenen e.o.

Toon telefoonnummer

Over Golden India

Keuken: Klassiek, Indiaas

Golden India is een authentiek Indiaas restaurant gelegen in Rhenen. In het sfeervolle restaurant word je meegenomen op een culinaire reis door het prachtige India. Traditionele Indiase gerechten worden volgens authentieke receptuur geserveerd. Veel verse kruiden die zorgen voor kleuren spektakels maken deze gerechten fantastisch om te zien, maar zeker ook om te eten!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurants in Rhenen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Van elke reservering ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging op het door jouw opgegeven email adres. Niets ontvangen? Kijk dan even in je spambox.

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen.

Je kan je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Je kunt je reservering annuleren vanuit de bevestigingsmail: Klik op reservering beheren in de mail en klik op de knop reservering annuleren. Als je een account hebt aangemaakt, kun je dit ook gemakkelijk doen door naar 'mijn reserveringen' te gaan. Je kunt ook contact met ons opnemen op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected].

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Populaire steden

Bekijk alle restaurants
Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden